Pressemeldinger

Samarbeid mellom dania software og Formpipe øker effektiviteten hos svenske kommuner og myndigheter

DANMARK, MAI 2019 - Det gleder dania software a/s å kunne annonsere et strategisk samarbeid med den svenske Enterprise Content Management-leverandøren (ECM) Formpipe Software AB.

Formpipe er markedsledende leverandør av ECM-løsninger på det svenske markedet. Formpipes produktportefølje er skreddersydd for offentlig sektor, og de leverer blant annet banebrytende ESDH-systemer som Platina og W3D3.

dania softwares dynamictemplate aktiverer siste ledd i kundenes digitalisering og binder sammen ESDH-systemer med bransjens mest brukte programvareløsning: Microsoft Office. dynamictemplate brukes av 250 000 tilfredse brukere, som alle får løsninger som reduserer kostnader og sparer medarbeiderne dyrebar tid.

Med dynamictemplate vil Formpipes svenske kunder oppleve en gjennomgripende systematisering og effektivisering av arbeidsprosesser ved å sikre automatisk styring av standard tekstinnhold og layout – hvorfor bruke 800 maler når arbeidet kan utføres med 5?

"Med det nye strategiske samarbeidet på svensk grunn vil vi kunne dra nytte av vårt allerede sterke samarbeid med Formpipe. Sammen løfter vi hverandre, og vi er ikke et øyeblikk i tvil om at det vil skape stor verdi for kundene våre!"
Lars Hintze Andersen, CEO & Partner, dania software a/s

dania softwares malløsning dynamictemplate og komplementære løsninger, outlooksignature, brandmanagement og accessibilityfixer, kan tilkjøpes av Formpipes kunder allerede i dag. Ved tilkjøp av dania softwares løsninger kan svenske kunder forvente profesjonelle, kundeorienterte verktøy fra et troverdig og seriøst dansk programvarefirma med problemløsning for øye. Løsningene vil ha positiv målbar effekt på effektiviteten og produktiviteten hos medarbeiderne ved å forenkle arbeidsflyten markant.

"Korrekte informasjonsskriv er alfa og omega i en digitalisert verden. Informasjonsskriv må ikke bare være korrekte og i tråd med merkevare- og designguider – de må være lette og enkle å generere og sende ut for medarbeiderne. dania softwares løsninger vil uten tvil imøtekomme disse kravene og mer til. Vi er sikre på at samarbeidet vil være givende for våre kunder!"
Mauritz Wahlqvist, VP of BA public sector, Formpipe Software AB

Les mer om

• Formpipe Software AB: her

VIL DU
VITE MER?

Kontakt oss hvis du har spørsmål eller trenger en demonstrasjon...

...eller hold deg oppdatert med vårt nyhetsbrev!

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vi sender månedlig ut bransjespesifikk innsikt med vårt nyhetsbrev.

Fyll ut skjemaet nedenfor.